לאחר הלוויית הלוחם מהיישוב: נחנך מקווה נשים מחודש ביישוב אדם יום לאחר הלוויית הלוחם נווה חבשוש הי"ד, נחנך מקווה הנשים "פייגא" בגבע בנימין בסיוע מירב ברגר, אמה של התצפיתנית ששוחררה מהשבי. ארי קאהן|15:02