מאות בכנס "פורום הניצחון" בבנימין: "דורשים הכרעה בכל הזירות"
שרים, ח"כים ומאות פעילים השתתפו בכנס הגדול של "פורום הניצחון" ביקב שילה, במטרה לחזק את השורות ולדרוש מהנהגת הליכוד לפעול להכרעה מוחלטת בכל הזירות.
לקראת הבחירות המתקרבות, התכנסו אמש מעל ל-200 פעילי המחנה הלאומי, שרים, חברי כנסת וראשי רשויות ביקב שילה, לכנס של "פורום הניצחון" בראשות חבר הכנסת עמית הלוי.
האירוע משך אליו חברים מסניף הליכוד המקומי, פעילי ציבור בולטים ותושבים מהאזור, שהגיעו כדי להפגין תמיכה ולחזק את נציגי הציבור שנלחמים בנחישות למען ביטחון מלא וריבונות. לצד יוזם הכנס חה"כ הלוי, לקחו חלק באירוע שר החינוך יואב קיש, חבר הכנסת משה סעדה, אל"מ (מיל') חזי נחמה, ראש מועצת בית אל, שי אלון והמועד למחוז יו"ש בליכוד זיו מאור.
מטרת הכנס היא לחזק את חברי הכנסת הפועלים למען הניצחון בכלל הזירות, ולדרוש מהנהגת מפלגת הליכוד לפעול באופן נחרץ למען מטרה זו.
כזכור, בבחירות למרכז הליכוד שהתקיימו לפני כחצי שנה, פורום הניצחון ניצח בצורה משמעותית את יו"ר המועצה המכהן ישראל גנץ, וכיום הוא הגורם המוביל את סניף הליכוד בבנימין – בראשות הפורום בבנימין עומדים מוריה הלמן מהיישוב טלמון ויו"ר הוועד בישוב עלי לשעבר אריאל אלמליח שמרכזים את הפעילות השוטפת.
חה"כ עמית הלוי, המוביל את פורום הניצחון בליכוד, התייחס בדבריו לחשיבות הפעילות בעת הזו ואמר: "אנחנו בתקופה קריטית למדינת ישראל ולקראת בחירות שישפיעו דרמטית על המשך המאבק שלנו לריבונות, לחירות ולניצחון".
רגע משמעותי נרשם במהלך נאומו של חבר הכנסת עמית הלוי, אשר קישר בדבריו בין גבורת העבר למערכה הנוכחית על הגנת המולדת:
"הגעתי לכאן משני קברים בהר הרצל", שיתף חה"כ הלוי, "קברו של גיבור ישראל יוני נתניהו, באזכרה שלו במלאת 50 שנה למבצע אנטבה, ומייד בסמוך אליו קברנו את גיבור ישראל מבנימין, נווה חבשוש הי״ד, שנפל בקרב בלבנון, זהו רצף היסטורי של גיבורים מופלאים, שנלחמו למען הניצחון, ניצחון הצדק והחירות, ניצחון ישראל.
אנחנו משרתי הציבור בכנסת ובממשלה, מחויבים לאותה גבורה ולאותה מסירות, במלחמה על ריבונותנו וביטחוננו, עד הניצחון המלא״.
הפעילים בבנימין הבהירו בסיום הערב כי הפורום ימשיך לעמוד בחזית המאבק לחיזוק ערכי הימין ולניצחון בבחירות ולהכרעה צבאית מוחלטת ולשמירה על האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל.









כתיבת תגובה