שוחרר מתיישב שנעצר בחיפושי העדר שנגנב מחוות צפנת
בית המשפט שחרר לוחם מילואים שנעצר לאחר שחיפש עדר שנגנב בשומרון. עו"ד נתי רום מחוננו: המשטרה מציגה מצג שווא המשחיר את המתיישבים.
בית משפט השלום בפתח תקווה הורה היום (שלישי) על שחרורו של מתיישב נוסף, לוחם מילואים ששירת מאות ימים מתחילת המלחמה, שנעצר בידי המשטרה לאחר שהשתתף בפעולות לאיתור והשבת עדר צאן שנגנב מחוות צפנת שבשומרון.
המעצר התרחש על רקע מאמצי המתיישבים להגן על רכושם ולמצוא את העדר שנגנב מהחווה.
למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו, קיבל בית המשפט את עמדת ההגנה והורה על שחרורו של המתיישב. מנגד, במשטרה סירבו להשלים עם החלטת השחרור והודיעו כי בכוונתם להגיש ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי.
את המתיישב מייצג עו"ד נתי רום מטעם ארגון 'חוננו', אשר מתח ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה וניהול המעצרים בפרשה: "אני מברך על החלטת בית המשפט. מדובר באדם נורמטיבי, לוחם מילואים אשר שירת מאות ימים למען מדינת ישראל. אני מצר על כך שהמשטרה בוחרת להציג מצג שווא המשחיר את המתיישבים אשר ביקשו להשיב עדר שנגנב מהם".





כתיבת תגובה