דלג לתוכן העמוד

מזכירות היישוב יצהר הודיעה רשמית כי רבש"ץ היישוב, לוי יצחק, ימשיך לכהן בתפקידו ולנהל את מערך ההגנה המקומי, זאת בניגוד להחלטת מערכת הביטחון להדיחו.

​באספת חברים דחופה שהתקיימה אמש בישוב, דנו התושבים בהחלטת הצבא להדיח את איש הביטחון המוערך. בתום הדיון התקבלה החלטה פה אחד.

על פי ההחלטה, לוי יצחק יישאר הסמכות הביטחונית הבלעדית בשטח, וכל התקשרות רשמית מול כוחותינו בצה"ל או מול אגף הביטחון של המועצה האזורית תתבצע אך ורק דרכו.

​ההחלטה להשאיר את הרבש"ץ בתפקידו הובילה לתגובה מהירה מצד המועצה האזורית. הבוקר התבשרו במזכירות היישוב כי המועצה החליטה לעצור באופן מיידי את התקציב שיועד לפרויקט חיוני של תשתית תאורה ושביל ביטחון שהיה אמור לצאת לדרך בימים אלו. במזכירות תוקפים את הצעד ומציינים כי מדובר בפגיעה ישירה בביטחון התושבים, ובייחוד בשכונת עלי שור שנשארת חשופה.

​ממזכירות היישוב יצהר נמסר: "באספת חברים שהתקיימה אתמול, בעקבות החלטת הצבא להדיח את רבש"ץ היישוב לוי יצחק, התקבלה פה אחד החלטה שלפיה לוי יצחק ימשיך לכהן כרבש"ץ מטעם היישוב, וכי כל קשר עם צה"ל או אגף הביטחון של המועצה יתקיים רק באמצעותו". במזכירות הוסיפו והתריעו כי בעקבות עצירת התקציבים על ידי המועצה, "המהלך פוגע בשכונת עלי שור".

להצטרפות לקבוצת עדכוני "התיישבות עכשיו" בוואטסאפ

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום

67% אהבו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך