דלג לתוכן העמוד

במסגרת המאמצים להגברת המשילות ושיפור איכות החיים והביטחון בדרכים, קיימה השבוע המשטרה מבצע אכיפה נרחב בכביש 60 לבקשת מועצת בנימין. המבצע התמוקד במשאיות ובכלי רכב הפוגעים בזרימת התנועה ומייצרים עומסים כבדים בכבישי האזור.

​במהלך הפעילות המבצעית נרשמו 74 דו"חות, 26 כלי רכב הורדו מהכביש בשל ליקויים, 16 נהגים נפסלו לנהיגה ו-8 כלי רכב הושבתו. בין היתר, תפסו כוחותינו משאיות שנעו בחריגות משקל וכלי רכב עם ליקויי בטיחות חמורים. לצד מהפכת הכבישים הגדולה המתבצעת בבנימין, המבצע נועד לתת מענה מיידי לאתגרי התנועה הקיימים.

​במקביל לאכיפה, מקדמת המועצה יחד עם המשטרה את הקמתה של יחידת פינוי צירים חדשה, אשר תאפשר טיפול מהיר וסיכול של מפגעי דרך ומשאיות תקועות הגורמות לפקקים.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, בירך על הפעילות ואמר: "אני מברך את מחוז ש"י על הפעילות החשובה ועל הנכונות להגביר את האכיפה. תודה למפקד מחוז ש"י ניצב משה פינצ'י על השותפות והמחויבות למציאת פתרונות עבור תושבי בנימין".

​גנץ הוסיף והודה לגורמי הממשל השותפים לפיתוח האזור: "תודה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', לשרת התחבורה מירי רגב ולנתיבי ישראל על קידום מהפכת הכבישים חסרת התקדים שמתרחשת בבנימין ותשנה את פני האזור לשנים רבות. בנימין פורצת דרך בכבישים".

להצטרפות לקבוצת עדכוני "התיישבות עכשיו" בוואטסאפ

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום

100% אהבו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך