טרור אבנים ומטען חבלה סמוך ליצהר: נזק נגרם למספר רכבים
מחבלים רגמו כלי רכב של אזרחים ישראלים בציר מרכזי בשומרון. בחסדי שמיים אין נפגעים. בנוסף כוחותינו ניטרלו מטען חבלה והטילו כתר על מדאמא.
מחבלים ביצעו הלילה פיגוע אבנים בציר מרכזי בשומרון, כאשר רגמו כלי רכב ישראליים סמוך ליישוב יצהר.
בנוסף כוחותינו שהוזעקו לזירה איתרו וניטרלו מטען חבלה, והטילו כתר על הכפר הערבי מדאמא ממנו ככל הנראה יצאו המחבלים לזריקת האבנים הלילה.
האירוע התרחש במהלך הלילה, כאשר התקבל דיווח על מחבלים שיידו אבנים לעבר רכבים ישראליים שנסעו על כביש מרכזי בסמוך ליישוב יצהר שבחטיבת שומרון. כתוצאה מהתקפת הטרור נגרם נזק פיזי לשני רכבים של אזרחים ישראלים, אך כאמור, בחסדי שמיים האירוע הסתיים ללא נפגעים.
במהלך סריקות שערכו הכוחות במרחב, אותר מטען חבלה מחובר לדגל אש"ף, אחרי בדיקות במערכת הביטחון התקבלה החלטה כי מדובר במטען חבלה שהכיל חומר נפץ.
עם קבלת הדיווח על האירוע, לוחמי כוחותינו קפצו מיד לנקודה והחלו בחתירה למגע ובסריקות נרחבות אחר זורקי האבנים שברחו מהזירה, בוצעו חסימות צירים במרחב והוטל כתר על הכפר מדאמא.







כתיבת תגובה